Ученые из Национального Исследовательского Университета «Высшая школа экономики» (HSE University) выяснили причину, из-за которой люди прощают друг друга

вчені з Національного дослідницького університету «Вища школа економіки» (Hse University) з'ясували причину, через яку люди прощають один одного

Стало відомо, що люди, які відчувають хронічний стрес, легше прощають оточуючих, про це повідомили вчені з Національного дослідницького університету "Вища школа економіки" (HSE University)

Згідно з проведеними дослідженнями, особи, які схильні до хронічного стресу, з більшою охотою можуть пробачити співрозмовника. Однак не слід плутати це з повсякденним стресом – таким людям важче подолати образи, повідомив Scitechdaily 5 серпня 2022 року.

Російські вчені, професор факультету соціальних наук Вищої школи економіки (НДУ ВШЕ) Софія Нартова-Бочавер у співпраці з Віолеттою Парк, знайшли взаємозв'язок між поняттям автентичності особистості (здатністю бути собою) і здатністю прощати, з урахуванням рівня стресу. Хронічний стрес призводить до» полегшення «процесу прощання, коли повсякденний стрес робить людину» жорсткіше", менш поступливіше, він не схильний до прощення.

Згадана автентичність сприяє тому, щоб долати життєві труднощі різної складності. Здатність прощати характеризується, як» подолання почуття образи", якщо хтось заподіяв людині фізичний або моральний збиток. І якщо ця здатність розвинена, то сприяє психологічному благополуччю.

Раніше дослідники не враховували рівень стресу, а також не розглядали явище прощення як чесноту чи щирість. Дослідники вивчали вплив стресу на здатність прощати. В рамках експерименту було проведено опитування 140 осіб у віці від 16 до 40 років. Випробовувані належали до різних верств населення: відносно забезпечені студенти, учні міжнародних університетів, а також особи, які пережили важкі травми, що не піддаються відновленню.

Виявлено, що хронічний стрес сприяє більшій автентичності, а разом з нею і кращій здатності прощати. Щоденний стрес обмежує можливості "бути собою", тому особи, які відчувають його, більш образливі і не готові прощати.

Дослідження фінансувалося російським науковим фондом.

Раніше «WorldBank.org.ua» розповів про те, що нові дослідження відкрили молекулу, яка може поліпшити самопочуття, запобігти віковим захворюванням і збільшити тривалість життя.