Ученые Массачусетского технологического института заявили, что знают, как обратить вспять изменение климата

вчені Массачусетського технологічного інституту заявили, що знають, як змінити зміну клімату

Вчені Массачусетського технологічного інституту вважають, що вони виявили, як повністю змінити зміну клімату

Вчені MIT вважають, що знайшли спосіб змінити зміну клімату, або принаймні полегшити його, повідомив Yahoo 9 липня 2022 року.

Основна суть такого сміливого відкриття полягає в тому, щоб створити і запустити ряд тонких плівкових кремнієвих, або, як їх називають, «космічних бульбашок», з'єднаних один з одним за принципом водного плоту. Їх запустять в Космос , де бульбашки розширяться ще сильніше. І там вони почнуть виконувати своє призначення, ставши "буфером" проти руйнівного сонячного випромінювання.

Якщо вдатися в подробиці, то «пліт космічних бульбашок» передбачається направити в певне місце між Землею і Сонцем, іменованим точкою Лагранжа L1, де вони, згідно з теорією, будуть парити, не ризикуючи притягнутися ні в ту, ні в іншу сторону. Вчені рекомендують перестрахуватися і направити в ту область космічний корабель, який би займався моніторингом положення «плоту».

Однак є і погані новини – була виявлена чергова озонова діра, а значить, потрібно рішучіше діяти щодо порятунку планети і людства від перегріву. Подібна ідея вже знайома історії, проте її суть полягала в тому, щоб «прикрити» Землю від сонця «хмарою» невеликих космічних апаратів. Дослідникам MIT вдалося доопрацювати цю ідею до логічної і цілком допустимої теорії. Спочатку вчені говорили про те, щоб повернути назад Клімат, хоча його полегшення стане вже значним кроком для порятунку екології.

Дослідники звертають увагу на те, що теорія не є єдиною робочою, це не означає, що людям можна буде розслабитися і продовжувати жити в колишньому режимі. "Пліт" може стати резервним способом щодо захисту поверхні планети на випадок якихось серйозних негативних змін.